Samarbejdspartnere

MyData Global optager både virksomheder og privatpersoner som medlemmer. Her er en oversigt over danske medlemsvirksomheder samt vores lokale samarbejdspartnere i Danmark.

Fonden Data for Good er en fond med almennyttigt formål som fremmer individuelle data rettigheder. Fonden har udviklet en sikker infrastruktur der gør det muligt for borgere at udøve deres ret til dataportabilitet jf. GDPR.

Infrastrukturen bygger på verdens førende krypteringsteknologi, Multi Party Computation (MPC), som sikrer at data kan anvendes sikkert på tværs af datakilder baseret på borgerens specifikke samtykke, uden risiko for videresalg eller anden form for misbrug.

Kin er en ny slags personal AI ledsager, som er mere følelsesmæssigt intelligent og privat en tidligere set. For alt hvad livet byder dig. Jo mere du interagerer med din personlige AI, jo smartere bliver den.

Kin er den eneste personlige AI-app med både semantisk og episodisk hukommelse. Det betyder, at den forstår både tidslinjen for begivenheder i dit liv og hvordan det hele hænger sammen. Fordi Kin kan se det større billede, kan den yde oprigtigt meningsfuld støtte i hverdagen.

Missionen for unikk.me er skabe øget trivsel, så brugerne får et bedre liv. Det vil vi gøre ved at udvikle en platform, der giver organisationer mulighed for at tilbyde deres medlemmer unikke sundheds- og trivselstjenester, der øger livskvaliteten.

Det skaber aktive sundhedsbrugere, der får fuld valuta for deres data, og gør organisationen i stand til at skabe bedre rammer for øget trivsel.

Diabetes Services leverer digitale services og it-løsninger indenfor sundhed.

Vi arbejder for at sikre personer med diabetes et sundt blodsukker og en høj livskvalitet. Det sker bl.a. ved at kombinere og strømline data fra forskellige kilder (medicinsk og personligt udstyr), som sættes ind i en personlig kontekst.

På den måde bliver det nemmere for sundhedspersonalet at målrette behandlingen til den enkelte persons specifikke behov.

Peercraft arbejder for at e-handel fremover kan finde sted i “åbne data spaces” (EU’s datastrategi) hvor købere og sælgere kan finde hinanden og indgå handler uden behov for centrale aktører som f.eks. Google, Amazon og AirBnB.

Vores OpenDiscovery projekt er et centralt element i bestræbelserne for at eliminere disse dyre mellemmænd og løser samtidigt problemet med phishing, der skyldes at forbrugere indtil nu ikke har haft reel mulighed for objektivt at vurdere, hvem der står bag anmodninger om at dele deres data.